Monday, May 17, 2010

Fakta atau Auta ???



Fakta or Auta?

Suka kalau hotfm am krew keluarkan pasal fakta atau auta....



VS



Sebab... banyak benda yang berlaku di sekeliling kita nie sometime membuatkan aku berfikir.. betul ker apa aku tengok nie? betul ker apa aku baca nie?

dalam kerja juga....banyak auta yang akan dilihat sebagai fakta..

rasionalnya...auta dijadikan fakta untuk kononnya menunjukkan kita nie perfect dalam segalanya.. aku? staf aku?? kitorang jujur sangat kot..tak pandai nak main2 benda2 alah nie...tue yang memanjang kena hantam!! cisss...

secara faktanya.................if peope deserve their effort to achieve and finally the result is the actual result which shows the actual scene in work...what should we do?

and when the other people playing something to change up the thing.. haissshh!!! there will be a benchmarking made for us and blamed definitely!

what to do.... just work to cari rezeki yang halal dan bekerja sebenar2nya...

wallahualam... Allah Maha Mengetahui Segalanya...

Ya Allah..permudahkanlah aku dan kuatkanlah semangat hambamu ini yang kian luput dan lurut..

No comments: