Monday, May 17, 2010

c o n f u s e? ? ?




series..... hari nie sangat penat... penat kepala otak aku....apsal eh? bosan la mcam nie..

kat ofis tadi pun... aku macam blur2.. haisshh... kesian lak staf2 aku... huahuauha..sory la u all.. bos u all hari ini agak kurang stabil.. huhuhuh..

dalam kepala otak nie... ada 3 kes yang betul menyakitkan hati dan membebankan kepala otak aku nie.... makan ponston pun tak hilang..



kes 1 : kes penukaran number berlainan ibusawat... masalah happened when the new system not capture the correct exchange... physco customer nie.. :( dalam masa 1 minit..23 call dia call aku bertubi2... walhal dah diexplained sebelum nie.. result? aku abaikan jer call2 nie... arrhhh..
kes 2 : nie lagi sorang.. sampai hempaskan telefon set kat staf aku apsal? giler? mcam nie nak hormat orang tue cam kau? adoii aii... nie kes mengadu line tapping..tapi investigate menunjukkan tiada.. ada panggilan yang dia tak tahu kat certain2 number... nie pun leh tahan pakcik nie.. sabar jer ler..
kes 3 : cust area kepong...tmpat xde port dan very limited.. hari2 nak call aku.. hari2 email aku... hari2 tanya.. penat! memang la dibayar gaji sebagai customer service..tapi series! penat..
aku penat... bosan....
tapi...xnak lah obvious sangat... must be strong in front my staff... to make sure diorang tak demotivate...
try to recover it a.s.a.p....confuse...confuse..
-memblog dalam penat-

No comments: