Friday, October 23, 2009

My Mom's Birthday...


hari ini 23 Oktober 2009...


hari ini adalah hari jadi mak aku....


yang ke 48... Insya Allah... (muda x?)


hidup mak aku penuh dengan ranjau... namun dia harung semua dengan tabah..


"kecik2 dilambung ombak, dah besar dilambung gelombang"...


aku sayangkan mak aku.... walaupun aku tak duk rumah sgt almost 13 years coz:


5 tahun - Form 1 - Form 5 duk asrama munshi, melaka.

3 tahun - diploma kat uitm mlk

2 tahun - degree kat uitm mlk

3 tahun - duk bujang coz keje TMpoint.
skrg... dah kawin (' ',)>


...................................tapiiiii, aku tetap sayangkan mak aku dan dia tetap mak aku..


syukur kehidupan kami bahagia sehingga kini dan semakin baik..Insya Allah.


syukur juga kehadiran isteri aku di sisi juga menyayangi mak aku...


apapun, untuk beliau; Hjh Fadzilah Omar :


- Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan tubuh badan yang baik dan terus tabah!


Sincerely;

hAizI + sHinNAz...

No comments: