Sunday, October 18, 2009

Open House @ Menara TM 16 Oktober 2009

well...last friday, ada majlis sambutan aidilfitri peringkat TM Group yang diadakan di perkarangan lobi Menara TM.


kitorang yang bekerja di TMpoint Menara TM tidak terkecuali meraikan sambutan ini dengan mengenakan baju kebangsaan (baju melayu/baju kurung) untuk program ini. well.... melihat keletah anak2 buah aku kat ofis tersenyum aku sorang2 dek perangai gila2 diorang.. hahaha...


semuanya melaram abis... siap ada open temporary saloon opened by 1 of my staf; zach.. gud...gud...aku tak paham sebenarnya gaya2 rambut org pompuan nie...bergaya bagai nak rak diorang nie.. huhuhu...tak kisah laa.. asalkan diorang tersenyum, dan tak stress itu yang paling penting..


dengan aku2 pun terlibat sama... hahaha.. keje jangan stress2 beb... nanti bosan.. :P


petang tue, lepas keje, masing2 amik peluang amik pic sambil yo'yo'oo... dengan aku2 sekali...


ye laaa, masa office hour, mana leh nak amik2 pic.. mau kene sound sama itu orang2 kat ats tue dan cust. pirahh..


event kat luar (sambutan raya); aku tengok yang jadi DJ adalah FBI dan FAFAU... cantek giler FAFAU berkebaya hitam!!!!!!!!!! pheewwittt..


nie pic yang sempat aku amik... takkan la tak sempat kan.. heheheh :D

ramai nyer umat...

TM Management Committee.. TM's New Chairman is besides our beloved GCEO..

fAfAu.... (lawa!)
FBI pun ada sekali..... (macam muka ex-boss aku :p) hihihihi
one of the stall during the makan2...
my BELOVED crew... 98 % are in here.. 2 staffs not in the pic..
SMILEEEE :)..
powerpuff gurlz!!!
the gurlz from menara..
Tinih, CSE Bangsar also in here..
" warna-warni tmpoint menara "



No comments: