Thursday, March 19, 2009

Journey to Lumut..

la nie aku tengah siap2 kan perkara terakhir sebelum En.Maslan pick up aku kat bawah... toiletteris, baju semua dah masuk....

malam tadi, sempat pergi parkson, alamanda beli tracksuit 2 helai semata2 untuk teambuilding dan sepasang kasut sukan...ala murah jer kasut... RM 25 jer... hahahaha... 50% less meh..

pagi nie isteri aku pergi keje dengan ummiaqeef (rozie)...sory la sayang...b tak dapat nak hantar pagi nie....

aku berempat akan naik kereta... En.Maslan(Mgr TMpoint Pandan Indah), En.Ibrahim(Mgr TMpoint Muzium), En.Haizi(Mgr TMpoint Menara TM), dan En.Zack (State KL Mgr) akan bersama2 naek keta ke Teluk Batik..

harap perjalanan pergi dan pulang selamat dan dilindungiNya...

buat isteri tersayang : kim salam org kampung dan windu b selalu thaw!!! :)

2 comments:

rozie rahman said...

hikhik..ade gak name aku kat entry ni..beshnye..erm,jgn risau..akan ku pantau segala xtvt shinnaz semasa ketiadaan suaminye (en haizi)..hukhukhuk..

♥mama gojes♥ said...

shinaz, dengar cakap suami tercinta ko ne...hehehe