Monday, March 23, 2009

TM KL Teambuilding...

abis sudah program teambuilding kitorang kat Marina Coves, Teluk Batik, Lumut, Perak Darul Redzuan selama 3 hari 2 malam..

anyway, aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada Puan Hamidah (State General Manager TM Kuala Lumpur) kerana invite kami di TMpoint Kuala Lumpur untuk join sekali program diorang.

kitorang memang enjoy for the whole program..picture will be uploaded a.s.a.p... aku bawak kamera tapi xbawak charger...cehh!!! hangin jerkkk..

tapi aku tak boleh belah masa program ala2 Amazing Race, aku kena makan sandwich yang isinya adalah bawang putih dan belacan!!! aiyaakkk.... mual tekak aku makan belacan mentah.. bweekk.... hahahaa.... team aku Team 5 (COOL) pun merasa gak sandwich tue. hahaha..

masa bamboo rafting... grup kitorang paling lastt.. hahaha... assignment kena buat rakit daripada buluh dan kena kayuh ke tengah laut dengan 6 orang naik rakit tue..... at one time tue, 2 pendayung kitorang patah... tak boleh nak kayuh...macam hanyut jer... nasib baik bot datang hantar pendayung... btw... teluk batik dalam giler... 3 meter dari pantai pun dah tak jejak kaki.. giler dalam!!!

then, paling penat sekali masa jungle tracking...almost 3 hours naik bukit, turun bukit..redah hutan....sampai kejang2 kaki peserta semua...huhhuuh... sadis beb.. penaattt....

apapun, memang fun dan enjoy..... tempat pun cantek.... makanan giler sedap... apartment selesa habis.... service diorang pun bagus...

TM KL one team BOLEH!!!

1 comment:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

ele..mmg la best!!balik je dari Lumut..penatla..ngantokla..hehe..:p kene cergas syg!!apepun org paham..b BOLEH!!