Sunday, February 15, 2009

S U R A T L A Y A N G - KonsPiraSi???

macam2 laaa sekarang nie.. ingatkan kat Perak jer ada macam2 surat layang.... macam suasana politik sekarang.... rupan2nya, kat tempat kerja pun ada juga senario macam nie.. huhuuh...

ada lah aku terima satu email nie.. aku gelarkannya sebagai "surat layang"....ataupun email berantai.. aku pun agak kurang mengerti kenapa... email nie memang menghentam certain2 staf pengurusan kat syarikat aku bekerja...

aku sebagai eksekutif bodoh2 alang2 nie hanya mampu membaca dan membuat tafsiran sendiri... ada point yang bagus dalam email tue namun ada juga yang sekadar emosi semata2... kurang fakta dan menyerang peribadi orang tue yang aku kurang bersetuju... macam kita pegi perang tapi bawak peluru getah.... apa barang beb!!

ntah...just wait and see what will happen next...

No comments: