Monday, February 16, 2009

FedUp!

aku sebenarnya bersyukur sangat dengan kerja yang aku ada.. alhamdulillah...

tapi.... mengenangkan aku nie kerja pun sebagai balaci kat syarikat gergasi...kenalah patuh dengan semua benda.. everyone except us (me + my staff) are right and very right!!!baru aku faham kenapa ramai exec taknak masuk tempat aku...untuk ganti.. aku angkat tangan sapa2 yang nak masuk ganti aku...

aku bosan... intervention and interference...they are alwayz seeking our fault... bak kata orang melayu...kuman seberang laut nampak besar gila babi.....gajah yang besau gedabak kat depan mata, haram xnampak... pelik laa..

duk kat pejabat yang terletak kat bangunan pengurusan nie memang bukan calang2 (bukan jalang2!)... asal silap sikit gebang macam haram... asal salah sikit, seolah2 hari2 buat salah tue!!

yang dapat complaint bukan nak semak dulu...main tutuh jer... tengok kenapa complaint berlaku..jangan salahkan staf semata2....u all not perfect la!!! jangan belagak sempurna!!!!

No comments: