Thursday, January 1, 2009

Aktiviti 01 Januari 2009

Hari ini adalah 01 Januari 2009.. 1 lagi tahun baru.... dalam berita, sambutan tahun baru ini dirayakan dengan bermacam2 gaya...bermacam2 ragam...dengan pesta sana lah.. pesta sinilah.. tak kurang ada sambutan yang dicemari dengan insiden bukan2 seperti di Bukit Bintang sepertimana yang dilaporkan oleh NTV7 tengahari tadi.. macam2 laa diorang nie..

cumanya, aku tak nampak pulak sambutan tahun baru 2009 di Putajaya malam tadi.. senyap...sunyi sepi... plan memang nak celebrata tengok orang main bunga api... tapi, bila aku check dalam laman web putrajaya, takde la pulak event macam nie... nak pegi kl, peehh....aku dengar kat radio Hot FM, jalan sesak teruk... taknak lah aku ke sana.. dengan jem nyer.. stuck nyer.. xpayah.. baek lepak kat umah....

soo...aku melayan la marathon POTC (Pirates Of The Carribean), ada 3 movie...sampai kul 2.30am.. wife aku dah tido... hahahha... itulah sambutan tahun baru 2009 aku tahun nie....(actually, aku mana la penah celebrate new year...xpenah beb...) maleh laa... ramai sangat=jem..... baek spent masa sebaik2nya...hahaha...

kay laa... ntahapa2ntah.... babaii.....

No comments: