Monday, January 5, 2009

2 Days Remaining....

Tak sabar rasanya nak rehat2kan diri kat Langkawi minggu nie.. arrgghhh..... beshh nyer...

Insya Allah, aku & wife dan 2 orang cousin aku akan terbang ke Langkawi this week... ticket pun dah amik....accomodation kat sana pun dah confirm... keta pun dah sewa... itupun keta Proton Wira (A).. RM 100 sehari... aku pun tak tahu sama ada rate tue munasabah or tak.. apapun....Alhamdulillah... :)

saja nak lapangkan diri ke sana... free kan kepala otak nie yang serabut dengan kerja... modah2an, trip ke Langkawi nie nanti dapat menenangkan aku nanti..huhuhuh...

aku teringin nak naik keta kabel dan pergi ke underwaterworld....pegi pulak dengan isteri tercinta... dan 2 orang sedara aku yang gila2.... i think this trip will be the great trip i ever join... hope everything will goes smooth...

kaylahh... nak rehat2 jap... jumpa lagi...

No comments: