Monday, January 5, 2009

Kuliah Zohor....

Hari nie lah kali pertama aku berpeluang nak dengar kuliah zohor and solat berjemaah yang diadakan di surau Menara TM since aku bekerja kat sini almost nak masuk 2 tahun... huhuh...

1st yang aku kagum sangat...."ramai sangat"...aku tak pernah pegi sebelum nie sebab masa rehat aku tak menentu..selalu aku rehat around jam 3-4pm... cumanya, kalau nak dengar kuliah zuhur, ianya antara jam 1-2pm...

aku sempatlah bilang berapa ramai orang tadi secara average...

1 Saf ada lebih kurang 40 orang...
tadi ada 15 saf...penuh....
soo.. 40 x 15 = lebih kurang 600 jemaah!!!

bertuah jugak aku dapat join hari nie....tertido2 aku tadi...aircond..sejuk.. :P

1 comment:

Tokeh Baju Terpakai said...

tuan/puan,
maaf menyibuk ya..nk pomot dapo nano.yg macam iklan TV yg bini dia masak masak hantu,pehtu guna nano stove ni,laki dia tekejut beruk sebab lawala plak..


barang ni,teman nya member dapat hadiah dr company dia mase lucky draw..dia takmo sebab baru bli stove,tu yg dia nak juai pada sesapa tu...nak tgk lagi, korang bleh tgk kat, http://bajuterpakai.blogspot.com

* kalu syg bini,mmg kna beli!!!