Tuesday, December 30, 2008

TSSSB Leadership Convention 2009

Aku baru terima panggilan dari one of the exec kat HR TSSSB tadi...nak tanya pendapat daripada aku... errkk.. siapa aku utk diorang tanya pendapat.. apapun, tq la yer... aku cuma memberikan pendapat aku sebaik yang mungkin.

pendapat apa? actually diorang tanya, nak tanya pendapat aku sama ada nak kuliah subuh tak masa leadership convention 2009 nanti...

then aku pun jawab la, untuk pengisian rohani bagus dan aku sokong(walaupun aku pun tak pernah attend kuliah subuh untuk 3 leadership convention sbelum nie).. hehehe...

then, aku tanya kat mana....Insya Allah, TSSSB Leadership Convention 2009 akan diadakan di Bukit Tinggi Resort. .mungkin 15-17 Januari 2009 nie kot..pehhh... besh tue...

Just nak recall balik venue TSSSB Leadership yang hendak masuk tahun ke4...

2006 : IOI Resort, Putrajaya.
2007 : Grand Season Hotel, KL.
2008 : Istana Hotel, KL
2009 : Bukit Tinggi Resort, Pahang (tentative)

untuk 3 tahun berturut, aku bersuara pasal kebajikan exec tsssb... tahun nie, aku nak senyap jer.. just nak follow kursus jer..huhuhuh.... xlarar laaa..

apapun, tak sabar lah pulak convention nie.. jangan kata aku..semua exec pun 4sure tak sabar...jumpa di sanaa...

chowww......

1 comment:

Anonymous said...

blah la..konon xnk pegi..padahal ske!!tgk la b..takper2..pegi la..