Tuesday, December 30, 2008

C U T I . . .

Aku baru balik dari Poliklinik Seri Permai, Presint 9, Putrajaya... klinik nie adalah klinik panel untuk TM dan TSSSB.. kenapa aku pergi klinik? sebab since semalam, aku demam... panas beb... sampai bengkak mata aku...tue yang doc bagi mc 1 hari...

nasib baik la ada pasar tani kat Presint 2 semalam.. tue yang aku pegi dengan wife aku lepas balik kerja dan beli air kelapa 1 biji.... dengan air kelapa nya, dengan 100plus nya... tue yang kebah sikit....

aku sebenarnya memang nak kerja hari nie.. ada 1-2 benda kes yang aku nak follow up... adehh.. xpasal2 mc hari nie.. xberapa fit laa...

tapi bila sebut pasal cuti kan....tahun 2009 aku ada 32 hari cuti tahunan... 25 hari kelayakan aku tambah dengan 7 hari carry forward leave...fuhfuhfuh.... rasa macam banyak... tak tahu nak buat apa... huuhuh... kalau tahun 2008 nie aku banyak amik cuti sebab nak uruskan perkahwinan... rasa macam tahun nie confirm melebih2 cuti aku.. huhhuh..

apapun bagi aku kalau cuti pun sama macam kerja...bak kata home office... kena buat keje jugak dari rumah.huhuhuu..

apapun, selamat menyambut tahun 2009....

choww...

No comments: