Sunday, December 21, 2008

Transfer or Transfered?


Aku baru terima satu email dari boss aku... ada ura2 yang aku akan kena transfer? fuhhh... aku terdiam tak terkata... dalam email tue kata, aku akan ditransferkan ke............ tapi aku agak kurang selesa kalau ke sana.. aku lagi prefer ke..........
transfer nie disebabkan ada perubahan struktur dan kekosongan yg ditinggalkan di salah satu tmpoint di klang valley ini.. so, it will affect some manager tmpoint... akan ada rotation and transfer to fill the vacancy.
ada pro and kon dalam isu nie...cumanya, aku ambil dari sudut positif sahaja... aku di sini hampir 2 tahun... since Februari 2007...
udara dan suasana baru mungkin perlu... apa yang pasti, aku amat selesa bekerja di sini.. walaupun here is one of the toughest tmpoint coz more deal to big issue and mgt people, this is a challenge for me..
banyak gak yang aku belajar hidup dalam ofis nie... aku nie pun walaupun dah kerja almost 3 tahun lebih, tapi aku rasa aku masih lagi merangkak dan setahun jagung.. banyak benda yang aku belajar setiap hari...cumanya tak dapat ijazah jer kan.. hahahha..
ntahlaa... aku hanya mampu berserah... segala keputusan aku sandarkan pada boss besar aku...kalau ikut hati, kalau boleh remain tue remain di sini juga.. tapi.. kalau dah itu arahan syarikat, aku kena lah terima (walaupun berat)...
nasib... nasib.......................

No comments: