Monday, December 22, 2008

Layanan?or abaikan?

wacchaa!!!

well, kami baru pulang dari Alamanda, Putrajaya..ramai giler orang malam nie... actually xder plan apa2 pun... cumanya nak survey2 baju/seluar kerja kat parkson.. inilah 1st time aku beli baju di parkson..

dan..... ini mungkin yang terakhir!!! ntahhlaa... bila kerja dalam customer service nie, kita pun nak juga dilayan seperti seorang customer...kat office pun xberani dan terpaksa layan customer lain macam nak rak... kena maki... kena perli.. kena hamun.. itulah rutin mereka yg kerja di customer service line nih..

tapiii... masa aku beli baju kemeja di parkson tadi, aku cukup bengang dengan sikap promoter dia.. sebelum aku nak beli seluar dan baju, aku dah tanya dia sama ada alteration service utk seluar or tak..dia kata ada.. kalau nak, aku kena pergi bayar dulu kat kaunter dan datang jumpa dia balik....

lepas aku bayar, aku pun pegi la ke tempat dia balik....last2 dia kata apa nak tahu?? "sory incik...tailor dah lama balik".... aku pun cakap kat dia... "tadi u kata ada and u suruh i bayar then datang kat tempat u..nie u kata xde pulak!".... nak tahu promoter tue kata apa? dia sepatah haram tak cakap apa....tarik muka dan terus layan customer lain walhal aku tak habis nak cakap... boleh dia buat bodoh jer...

aku pegi balik kat cashier then cashier tue kata, "cuba encik minta tolong kat promoter lain kat depan tue..".. aku pun tergedek2 pergi kat promoter yang sorang nie pulak..."boleh alter seluar, aku tanya kat promoter tue.." boleh dia kata apa.... seluar aku brand lain dan dia sibuk...." mahu nya aku tak melenting masa tue.... xpasal2 aku mengamuk kat situ..

series... kalau ada orang parkson masuk blog aku nie... aku cuma nak cakap... tadi tue 1st and last aku beli barang kat parkson alamanda tue!!! baik aku pegi jusco... kalau sale tue.. memang terasa la ada sale!!!

huuiisshhh..........macam2...choww....

No comments: