Monday, November 23, 2009

Law Enforcement: bagus atau tidak?


bila nak cakap pasal law enforcement, macam2 lah undang2 yang akan tetiba keluar dari kepala otak masing2... termasuk jugak aku...


undang2 persekutuan lah..undang2 jalan raya lah...undang2 sivil lah...undangan makan lahh... EHH!!! silapp... maksud aku, apa2 lah pasal undang2...


tapi, kat area kuarters kitorang...aku pun tak tahu la sama ada ianya bagus kepada kami para penduduk ataupun sebaliknya.... bagi aku, as long tak ganggu jalan masuk/keluar..okeylah...

xpasal berpuluh2 kete dapat surat merah dari unit penguatkuasa...termasuk la aku...kerana meletak kenderaan di tempat yang tidak sepatutnya...


kesian ada 4-5 biji keta yang kena clamped pagi tue..mengamuk laa diorang tak leh gi keje.. sebab...nak bukak clamping tue masa ofis hour sahaja.. alahaaaiiiiiiiiiiiiiii.....
macam contoh kat bawah niee......kesiannn bebb....


No comments: