Monday, November 23, 2009

Fire Drill @ Menara TM.......

hari jam 9.45am tadi, ada fire drill di Menara TM....aku sebagai marshall kena pastikan anak-anak buah aku berada di dalam keadaan selamat...cewaahhh..

orang duk sibuk lari kan diri...kitorang sibuk bergambar.. mentang2 lah kami kat tkt bawah jer.. senang nak lari.. hahaha..

tapi kesian kat staf2 & tenant2 yang stay dari tkt 2 hingga 55.... mau tercabut kepala lutut diorang turun tangga tadi.....

apapun, latihan ini adalah bertujuan untuk memastikan kesiapsiagaan dan the readiness amongst anggota & tenant bagi menghadapi sebarang bencana...(kebakaran, gemba bumi dan sebagainya)..

nie antara pic yg sempat aku amik....






3 comments:

shinnaz said...

buekk...asik latihan jer..nk mngulor la tu..tehehhe...:p

h a i z i said...

b ensem kan pakai topi tue..
*** siot jer ada orang tue kata.. "ehh..kenapa ada kontraktor syabas kat sini??"... ('',)/

shinnaz said...

e..perasannyer...mcm PCK je..:p

p/s: okla tu jadi kontraktor..(sokong org tue..)tetibe..