Sunday, October 11, 2009

Weekend XTVT...


last week was really tough for me...fuuuhhhh..... tired... lots of open house need to go.... pity to myself... huhuuh.. konyang beb...konyang...

lepas dinner TMpoint Kuala Lumpur di Jalan Ampang, me n my staff went to asmaria's open house at nilai/salak tinggi area... forgot the place..goshhhh.................aiyakk..

lepas makan kt salak tinggi....terus lenjan balik ke meru sebab my family in law pun buat open house at same day.... terkilan jugak sebab tak dapat nak bantu umi/ayah/syg/kangah/adah dari awal.... yang aku bantu adalah bngun pagi2 buta, pegi pasar besar bkt raja untuk beli ikan/sayur/dgg...

lepas aku masak sambal daging kat meru, barulah aku lenjan terus ke jalan ampang.... terkocoh-kacah aku...adeehh...

some of the picta taken during da open house day...
open house rumah asmaria @ salak tinggi..

open house @ family in law @ meru..(night session)
my beloved wife wif sepupu-sepapat...
bbq time... yo'yo'ooo jer..
*** sedap beb ikan yg aku bakar :P ***


Guest of Honour:
En.Mulod & Elna Wate..tq 4 comin'

sessi melantak... (jana-baju merah smpai hisap jari...sedap eh?? )

smileeeee.............

last open house yang aku pegi adalah di rumah staf aku; marlina @ taman lenseng @ cheras....sedap giler macaroni yang marlina masak....ayam masak merah & karipap...bertambah2 aku makan... tq ina menjemput...
me + abu

1 comment:

al jannah said...

tue bukaan sedap..mmg suka isap jari.... hhahahahaha...