Sunday, October 11, 2009

Sambutan Aidilfitri TMpoint State Kuala Lumpur 2009

well... alhamdulilah, semalam telah berlangsungnya Sambutan Aidilfitri Peringkat TMpoint Kuala Lumpur di MATIC, Jalan Ampang. majlis ini juga telah berjalan dengan "JAYAnya"... "JAYAnyer????" cehhhhhh!!!!!!!!!!!


Wallahualam....hanya Tuhan mengetahui betapa hambarnya event hari sabtu lepas.... mungkin banyak sangat kot open house yang diadakan semalam....dats y, kehadiran pengunjung amat2lah menyedihkan... :( (mungkin laaa...)

aku pun tiada niat nak menuding jari kat sesiapa... majlis macam ini tak boleh dipaksa2...nak datang...datanglah.... cumanya, ada rakan2 seperjuangan yang merungut ketidakhadiran walau sorang pun senior management ke event ini...seolah2 macam tidak diendahkan walaupun majlis ini adalah anjuran State dan bukanlah individu..

nak tahu kenapa??? sebab, orang HQ yang datang ke event KL ini hanya 3 ORANG SAHAJA... APA???? 3 ORANG SAHAJA???? YER BETULLLL!!!!

aku cuma mampu menjadi pendengar dan pemerhati yang baik tanpa memberikan komen apa2... aku cuma kesian/simpati kat boss aku dan rakan cse yg laen yang mengeluh di atas insiden ini....

anyway, dalam kepincangan2 ini pun, aku ttp nak mengucapkan tq sgt2 pada staf2 aku yang datang pada event semalam... MENARA RAWK!!! (rock sebenarnya)...

oleh sebab ini blog aku, aku nak cakap tq pada nama2 yg disebutkan ini kerana support this program..(mana2 yang aku perasan lol)
special thanks to my staf:azfa,abu,uji+husband,nora+family,fida+sisters,kalsum,imah+bf,zach+shafinaz+fren

pose wif my staf :
from left; me,combie,zach,fida,uji,abu

from left; zach,uji,fida,imah,combie

tq jugak pada staf2 KL yg laen yg datang ke event ini.... cumanya terkilan sebab budak2 TAR, sorang pun tak support event nie...kesian kat CSE, Mai yang bertungkus lumus datang since pagi membantu adhoc committee yang ada... sikit gambar dgn diorang...

mai (tar)and anaknyer..


umi (mzm) & family

ida (mzm) & husband

gadis2 tmp mzm
from left; ida, pijot and pat..

aku juga nak mengucapkan tq very2 much pada uncle (my mom's brother) sebab sudi nak menyinggah kat MATIC wif his fren...
dann... tq la sgt2 pada family aku dari Melaka dan my step brother wif his family yang juga singgah menjamu selera di sini....
sekretariat and foreign customer...
stand by menyanyi...
fida+sista

my family from Melaka...

my uncle pe'et :)

last but not least, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada boss aku; en.zack, my sifu; En.Ibrahim(mzm), all cse kl; en.maslan(PI), tini(bnr) dan mai(tar) dan semua ad-hoc committee yang support program nie....tq for the support!!!

2 comments:

Ummi Wardina said...

ikhs kesian yer beb HQ only 3 person yang dtg...kalu aku pun sedih beb...yg bagi untung pun from TMpoint...huhhuhuuh....
sapa yg 3 org tu?heheheeh
mesti mak buyong nie kan dalam senarai tu....eheheheheh

lisafairos said...

ala..x leh nak join..miss u all...!!!!!!!!