Thursday, June 18, 2009

think to live or live to think???

sepanjang 1 hari nie, aku berfikir.... berfikir.. dan berfikir...

agak serabut fikiran aku sepanjang hari nie... ntahlaaa...... doc pun cakap aku stress....

kadang2 oleh sebab banyak berfikir, tumpuan aku hilang... sampaikan sampai satu tahap, aku terfikir kenapa aku berfikir benda yang tiada! uncertainty avoidance..

arrhhhh.... aku berfikir ttg segala2nya...

kehidupan... kerja.... keluarga..rakan2...dosa+pahala...dan segalanya....

apa yang akan berlaku untuk tahun2 selepas ini... aku takut... pada bayang2 sendiri... ataupun takut tak larat menghadapi segalanya...

aku cuma merancang.... Allah menentukan...

aku cuma sementara je kat alam fana nie... aku cuma mengharapkan miracle yang dapat mengubahkan segalanya...

keputusan... harapan.... semuanya ketentuan Tuhan.... aku tak dapat nak agak apa yang akan berlaku untuk selepas2 ini.....aku cuma mengharapkan apa yang terbaik untuk aku dan keluarga aku dan kehidupan aku....

aku cuma nak satu saat, ruang dan peluang untuk melakukan yang terbaik dan memuaskan semua orang walaupun aku sedar, ada benda yang kena mengaku manis walaupun pahit...

i am mentally down rite now..feel naive.... dunno y...but i dun have spirit to make it anything..

Ya Allah...plz guide me...bring me to miracle Ya Allah... i need ur forgiveness for all the mistake i did all over my life...permudahkan segala urusan.... bring me to ur prosperity... AMIN

No comments: