Thursday, April 23, 2009

rumours baek punya...

pehhh... hari2 ada gosip... dah macam artis dah hidup aku nih.. hahahahah...

aku ada gosip... errkkk.. gosip ker??? ntah! ntah betul ntah tidak... tapi... kalau rumours nie benar2 berlaku... aku pun affect sama.... aiyakkk...

kat mana la agaknya aku kena keje lak kan pasnie... asalkan aku boleh berbakti... kat mana2 pun boleh kan.. :)... layan kan ajerrr....

8 comments:

shinnaz said...

ceh ingtkan gosip artist2 nie..gosip artis beli kasut kat alamanda smlm ker..haha..:p

baBe_ieza said...

aiii..artis sorang ne beli kasut lagi ker..hahaha

shinnaz said...

spe artist tu??

p/s: iza ko tau ke spe artis tuh?haha

baBe_ieza said...

ko la artis yg xpemes tuh..

FARAH MILA said...

oi..gossip jgn lupa aku kat sini..hari hari aku asik buat keje..sampai tak sempat bergosip..

azzran said...

chait cakap rumours, xpi xgtau pa pun.. bikin aku geram shj:( ingt nak fon lu xpi memandangkan aku xbyr bill tpon. sok lah gua call dr ofice

Perambat said...

rumour masuk ampang ke bro..kekeke..

Mohd Haizi bin Mohd Khair said...

rumours masuk "tuuuttt...." hehehehe...