Monday, March 9, 2009

Tag From Shinnaz (Wife)

16 things about me :-

1. Anak tunggal tapi ada 9 orang adik beradik tiri (macam mana tue?)
2. Suami kepada Shinnaz Ahmad Rasid yang cumelz.
3. Suka window shopping tapi tak suka sangat shopping... apa yang ada jer..
4. Romantik? ker? (ntahhh..)
5. Ensem ?? wife aku cakap laa... (aku pun pelik gak... ) ntahh...
6. Suka makan nasi goreng dan sambal (hari2 pun takper)...
7. Suka masak2....ngalahkan pompuan beb... (chef haizi-->> perasan dowhh..)
8. Suka silat melayu... warisan melayu! (dalam tari ada gerak, dalam gerak ada buah, dalam buah ada pemakan, dalam pemakan ada rasa, dalam rasa ada sakitnya)
9. Sekolah rendah kat melaka...sekolah menengah kat melaka...diploma kat melaka.. ijazah pun kat melaka...nasib baek keje kat kl..
10. Suka kereta...
11. Suka tengok wayang...
12. Suka nyanyi (walaupun suara tak sedap)... :p
13. Suka kucing gak!! rezeki jumpa isteri yang suka kucing gak!
14. Orang kata aku cool...ntah....wallahualam
15. Aku malas nak ambik pot orang2 yang suka tikam belakang...ngata belakang... tak luak pun.
16. Aku sayangkan isteri aku, keluarga aku, keluarga mertua aku, staf2 aku dan apa yang aku miliki sekarang nie..

No comments: