Wednesday, March 4, 2009

AF Musim Ke 7 Dah Mula..

Akademi Fantasia....... hurmm.. aku kalau ikut2kan, sebenarnya kureng dengan AF nie.. aku cuma layan masa zaman Mawi jer dulu.. masa AF 3 dulu.. (minat Mawi tuh.. :p)

Lepas2 tue, dah kurang dah tengok.... ntah kenapa.... follow tue follow jugak laa..tapi bukan "kipas susah mati" la kan... huhuuhh...

Untuk AF musim ke 7 nie...masa aku surf budiey.com aku ternampak la sorang contestant nie.. rini.. dia nie junior aku masa kat UiTM Melaka dulu... rapat gak la dengan dia dan kawan2 dia... kalau borak, susah beb nak berenti.. kuikui...

Yang aku tau, dia memang suka nyanyi...dia nie ada kembar...rina namanya.. muka lebih kurang... aku ada nampak iklan AF kat Astro Ria dulu diorang 2 orang cakap apa ntah dalam iklan tue...

btw, masa kat UiTM Melaka dulu pun, pakkan ada pertandingan nyanyian jer, confirm dia masuk.. suara dia pun boleh tahan... aku tak boleh lupa lagu First Love (Utada Hikaru) yang si rini nie nyanyi masa kat pertandingan yg aku tak ingat pertandingan apa tue... aku pun tak faham lirik bahasa jepun tue.. hahaha..

All da best la untuk dia laa....jangan terkeluar round 1 sudah... huhuuh...

5 comments:

mun-e said...

salam..

die ni n kembarnya OIAM3 pon die ade try kan? tp xlepas mase top 40 ke..

hoho

Hernee Nazir said...

ler..bdk block mane neh?

h a i z i said...

aku tak ingat laa puan sankee' :P...either Balqis or Camelia..

Ridzuanyahya said...

afundi rini. geng silat cekak hanafi. haha. scan gmbr silat la haizi. yg rmai2 ade time kat UTP dulu tu

MamaIcha said...

cam gedik jer dia nie..x suka la!!!