Sunday, February 15, 2009

Aktiviti Sabtu dan Ahad (14 & 15 Feb 2008)


Aktiviti, Sabtu 14 Feb 2009

Semalam, aku and wife and kangah(my sista in law) sama2 tengok wayang kat GSC Mid Valley.. well all tengok cerita Slumdog Millionaire, film yang banyak menang award dalam oscar bulan lepas.

well, apa yang aku boleh conclude, this film is deserved to win.. olahan cerita, plot dan kesinambungan cerita nie memang lancar dan lengkap. memang patut film nie banyak rangkul award.

aku bagi 4.5/5 untuk film nie... walaupun aku kurang gemar cerita bollywood, percaya atau tidak, film ni tiada unsur2 tarian.. hahahhaa.... tak caya??? pegi tengokk....





Aktiviti, Ahad 15 Februari 2009.
Hari nie, kitorang (aku,wife, kangah dan adah) berkampung kat Taman Tema Air Desa Water Park, Taman Desa.
Mengenangkan hari nie yang panas dan dah lama tak hujan, kitorang pun bersungguh2 lah ke sana... wife aku siap bawak bekal (nugget/drummet) untuk makan2 kat sana.. (padahal kitorang tau yang tak boleh bawak makanan dari luar.. hahaha ;P )
Hari nie tak ramai orang....soo..lenjan lah kitorang..dari pukul 12.30 sampailah keluar jam 5.00pm....sampai sunburn lah kitorang semua..hahaha.. berbelang badan aku... paling kesian, wife aku...merah2 muka dia.. huhuh.. ;)
sory lol takder gambar... kamera t'tinggal.. huhuhuh.. yang penting, sampai jer rumah....semua pengsan.. kuangkuang...

No comments: