Wednesday, January 21, 2009

Persatuan Seni Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi

Assalamualaikum wbt..

Almost 2-3tahun mencari haluan yang benar...sisa2 harapan.... akhirnya Allah menemukan semula apa yang dicari... dari bujang sehinggalah sudah berkahwin..akhirnya......setelah apa yang terjadi, saya masih mengisytiharkan saya adalah setia di bawah kepimpinan YM Hj Md Radzi selaku GU Silat Cekak Hanafi..

walaupun bertukar nama sekalipun, saya masih tetap berdiri dengan beliau yang telah mengijazahkan saya dari awal sehingga tamat.cumanya, harap pihak moderator dapat mengaktifkan laman web canang.com ini...begitu juga moderator laman web rasmi bagi Persatuan Seni Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi Malaysia... http://www.silatcekakhanafi.org

sekurang2nya, ramai rakan2 kita di luar sana yang masih setia kepada kepimpinan abg mat namun masih mencari2 info dapat kembali berjuang dan aktif di persatuan baru ini.apa yang telah terjadi kita jadikan sempadan dan panduan untuk kita mematangkan diri dan persatuan untuk terus maju ke hadapan.....ayuh!!!!

saya masih yakin, ramai orang2 lama di luar sana masih mempercayai kredibiliti YM Hj Md Razdi Hanafi untuk menggemilangkan semula Silat Cekak Hanafi di bawah Persatuan Seni Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi..

saya masih merindui segala gerak... segala pemakan... hampir sejuk rasanya... harap dapat memanaskannya dan menajamkannya kembali... Insya Allah..

"Pewaris Warisan Mutlak"

2 comments:

FARAH MILA said...

aku tak suka silat..dulu masa study tiap malam rabu kena gi.penat betul.badan aku bukan kuat nak silat ni.lembek..hahaha

Hernee Nazir said...

anda di TAG.. sila jwb TAG dr aku ae n amik award yg aku bg tu..