Wednesday, January 21, 2009

Kembali Sihat...

Alhamdulillah....syukur kepada Allah kerana mengurniakan kesihatan yang baik sekarang nie kepada aku...

argghh...almost 2 minggu sakit, i've lost 6kg!!! tapi susut sebab sakit buat apa.. huhuh... well... demam nie akan jadi satu lipatan sejarah dalam hidup aku... seumur hidup aku aku tak pernah kena macam nie... dalam tempoh 2 minggu, aku kena amik darah 5 kali... naik hancur lengan aku.. huhuuh..

apapun, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada isteri aku yang tanpa penat menjaga aku...makan minum aku...pakaian aku... tq sayang!!!!

sekarang nie tengah berkemas2 nak ke kursus leadership di bukit tinggi resort...hope boleh tahan cuaca sejuk kat atas sana tue..

darr....

1 comment:

Anonymous said...

wah..dah sihat...alhamdulillah.selamat berleadership...aku tak join tahun ni...