Friday, January 16, 2009

panas+ruam

Akhirnya posting aku dah lebih dari 100 posting.... huhuhuh.... tapi satu hari nie jer 3kali aku posting....

petang nie, badan aku tetiba panas....baru plan nak balik meru..nak makan bubur sup umi kat sana..sedappp.... terpaksa last minute cancel..

soo...isteriku yg cumel tue tengah masak bubur sup kat dapur...sian dia... dengan aku demam nyer... nak jaga makan aku....ubat aku....

aku dah mula naek risau sebab ruam dah naik sikit2 kat badan aku.. tadi aku pi klinik tp doc kata tue mngkin ruam biasa.. cuak bebb.... aku sebenarnya tak sabar nak pi check darah... sebab dah risau laaa....nak tunggu hari isnin ni.... aduiii....

apapun, aku nak ucapkan terima kasih banyak2 pada isteri aku sebab sudi caring aku... suapkan aku makan...lapkan badan aku....sentiasa berada di sisi aku..... Alhamdulillah..

TQ Sayang!!!! doakan b cepat sembuh ya...

1 comment:

oneyani said...

walaweh..romantik de amour nye...nk kawen jugak..hehehhe