Thursday, January 29, 2009

Branded Customer Service

well....hari nie sepanjang satu hari, aku takder kat ofis pun... ada meeting bersama FRS (Finance Retail State) dan SBM bersama semua csm/cse kuala lumpur... banyak juga la isu dibincangkan..

lepas abis meeting kat TMpoint Muzium, kitorang pekena kari kambing kat warung deen...huhhu...macam biasa.... ffuhhh!!!!!

lepas lunch, sambung semula dengan meeting pasal BCS (Branded Customer Service)... for those yang tak tahu apa itu BCS, ianya adalah program yang diperkenalkan/dipertandingkan di kalangan tmpoint 1 Malaysia.... so this year, yang mewakili kuala lumpur adalah TMpoint Muzium..

so, we've introduced "drop off point"......untuk pelanggan yang malas/tak menyempat2/tak menyabar nak tunggu waiting dalam TMpoint.. huhuuhh...

apa itu "drop off point"??? hehehe... nantilaaaaa..... nanti aku explain ehh.. :)

soo...ada paper yang kami kena buat...so..aku akan tolong en.ibrahim untuk prepare flowchart, data, map dan apa juga maklumat berkaitan BCS..

apa yang aku boleh bantu tue Insya Allah aku akan bantu...dari segi idea dan tenaga..aku mampu nak sumbangkan....

modah2an....

1 comment:

FARAH MILA said...

wah...aku palin tak suka BCS.Tiap tahun pulak tu.Nasib aku dah pencen.Selamat berjuang