Friday, December 26, 2008

Santai2....

Hallow..

aku sekarang nie berada kat dalam salah satu cc (cybercafe) kat bandar masjid tanah.. menunggu sementara kereta aku diservis... kat proton service center masjid tanah...aku tukar engine oil, air filter sahaja... barang2 lain seperti minyak brake dan coolant, diorang dah abis daa...tunggu stock tahun depan.. gitu lak..

dari pagi tadi, aku dah bangun sebab nak ke laut beli ikan.. sejukk wehh... dengan hujan nyer... besshh.. kalau tak kena pegi laut (teluk gong), xder nyer aku nak bangun..baik terus melayan mimpi aku yang ntah apa2 ntah tue.. wahahahha....

sarapan dengan family aku sepatutnya kat tepi laut tue, tapi tutup lak.. ayah aku cakap dia cuti kot.. hahaha... lawak gak! last2, kitorang pegi sarapan kat kedai ali (sebelah BSN Masjid Tanah).

Kedai ali nie selalu aku pergi masa aku sekolah dulu... dia masak nasi goreng sedap.. nak2, nasi goreng ayam.. hehehe.. beshh beebb!!! dia nie duda....dah kematian isteri....sampai la nie tak kawin2 lagi...rambut dia kalau dulu botak (takder rambut), la nie dah pandai simpan rambut dan sikat kat tepi tue.. huiyoo...

mak aku dengan wife aku tengah masak asam pedas ikan parang kat umah tue.. terliur lak tekak aku.. huhuhuh... xsabar lak aku nak lunch... hehehhee..

apa lagi ekk aku nak mengomel... ntah... tetiba jer blur...

okaylah.. selamat bercuti kepada semua yang masuk blog aku (hekk elehh..ada ke orang masuk blog aku)...choww..

1 comment:

najwa sarah alias said...

ada.. ada.. sya ler masuk blog abg haizi.. ahaks~ ;P