Sunday, December 21, 2008

Langkawi Vacation...

Halloowww...

Well,tak sabar rasanya nak tunggu 08 Januari 2009.. Insya Allah, kalau takder aral melintang, aku and wife akan bercuti di langkawi.

Seingat aku, last time aku pergi Langkawi masa aku form 5 masa sekolah menengah dulu... aku masih ingat lagi, kitorang satu rombongan tidur kat langkawi letrik di pekan kuah, langkawi. berhimpit beramai2....kenangan naik feri, bas semua dalam ingatan..

Setelah 11 tahun since 1998(masa aku form 5 dulu), inilah kali pertama aku akan ke Langkawi.. tapi kali ini suasana dan status telah berubah.. hehehe.. Insya Allah, kitorang akan naik flight MAS...tiket pun dah amik kat MAS Ticketing Office,KL Sentral..dah lama aku beli via MAS low fare... murah beb!!! lagi murah dari Air Asia....dah lama gua riki Langkawi nie.. macam besh jer sekarang!

tak sabar dowh..... aku teringin nak naik cable car dan pegi underwaterworld.... yeahhh... xsabar beb...xsabar... nak2 dengan isteri tercinta... besh.. besh.. :)


1 comment:

MamaIcha said...

Hi Haizi...Julia nie...lama tak dgr cite, tau2 jumpa kat sini...anway, hows life???

tak bleh lupa langkawi nie...kat sana la, pertama kali saya kenal dgn syg awak tau...mmg best sgt masa tue...:)