Monday, October 20, 2008

Monitor???

baru selesai discussion dengan one of my staff.. membincangkan sedikit sebanyak masalah yang berlegar dalam office aku nie.. macam2 laaa... aku pun naik pening and blur.. aku actually demotivated sikit dengan kerja aku sekarang nie.. tapi, nak buat macam mana kan... layanzz jer...

aku ada dengar2 orang HQ akan keep monitor aku....perrghh.. hebat sungguh keadaan sekarang.. sampai macam cerita la aku dengar.. best betul.. huhuuh... nak buat macam mana.. aku kenalah bersabar menangkis dakyah2 yang ada... aku akui lately, concentration of work ada sedikit terganggu.. mana yang faham tue faham laa.. mana yang tak tue.. lantak pi laahh..

tapi, bagus juga kalau diorang nak monitor aku.. at least, aku leh reperform macam dulu2.. ada orang comment keje kiter.. dan ada orang yang akan guide kita... itulah yang aku sangat harap2kan.. dari satu sudut, aku labelkannya sebagai positive changes... orang lain tak tahu...

i will take this challenge... and really hope all of my staff will understand it and keep support each other to doing well.. Insya Allah... buat apa nak takut!!! depa bukan nak makan orang pun... diorang cuma nak kita going to be EXCELLENCE....

cheriiooo.....

No comments: