Monday, October 6, 2008

Home My Sweet Home


Rumahku Syurgaku....

Alhamdulillah, sekarang nie, ada tempat berteduh.. :) aku suka dengan environment kat sini... nyaman...aman... tenteram... design dalam rumah nie pun aku suka.... nie gambar rumah kitorang dari luar....


seriously, teringin nak ada home theater set kat living room... itu jer keiginan buat masa nie... so far, alhamdulillah, semua barang dah ada....syukur kepada Allah SWT kerana memberikan rezeki kepada kami berdua bagi membeli barang2 keperluan ini.

Aku ada target untuk set home theater Panasonic with HDMI.... boleh dapat dalam RM900 ++... tapi bukanlah nak beli sekarang... kenalah bersabar... :)

Bila dah ada ruang tamu yang selesa, bolehlah aku menghabiskan masa aku dengan isteri aku dengan selesa di sana...
Ruang Tamu
Gambar nie pula gambar kat master bedroom.... katil bertiang.. huhuh... actually nie katil masa kawin kami dulu..once decided, aku bawaklah seti katil nie naik lori ayah mertua aku..... beshhh.. :)

Bilik Tidur Utama


Pintu Masuk...


Yang gambar bawah nie pula....cage untuk our hamsters.. ada 2 org....hehehe... nama diorang adalah titin and mimin... hahahaha.... amek dari watak dalam citer Solehah... cute sehh... xper.nanti aku upload kan gambar diorang yek... tengah tido tuee... :)

Actually, wife aku yang beria2 nak hamster nie tadi.... terus beli kat carrefour alamanda... harga??? rahsier.. hehehe... :)



Hamster's Cage



..............soooo, ini je kot coretan aku malam nie.... sambil2 taip nie, aku tengah tengok wife aku tengah masak sambal sotong dengan buncis goreng kat dapur.. :) tima kaceh syg... lapa lak... okaylah.. nak dinner lol :)


wacchaaa.......cherioo..

1 comment:

Hernee Nazir said...

wahhh..bhagia sungguh kwn aku nie..hehehe