Saturday, August 16, 2008

Muktamar PAS Ke 54

Assalamualaikum wbt...wacchaaa...haizi di sini.....


well... baru sampai dari Perak untuk menghadiri dan mengikuti Muktamar PAS kali yang ke 54 bertempat di Stadium Indera Mulia, Perak Darul Redzuan. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar bermula dari perjalanan pergi dan balik dari sana.


Seramai 1000 perwakilan dari setiap pelusuk tanah air berhimpun di Perak yang mana ianya julung-julung kali diadakan di sana berikutan kemenangan Pakatan Rakyat dan pembentukan Kerajaan Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Menteri Besar Perak, Dato' Seri Nizar.
Aku menginap di Hotel Fair Park di Taman Fair Park yang terletak tidak jauh dari stadium tempat berlangsungnya Muktamar kali ini. Well, apa yang best kali ini, aku drive Mercedes C200K..smooth giler dari kl ke perak... series aku lenjan lane kanan 140-150 km/h.. hehehhe... tak penat langsung....

So far apa yang aku nampak, segala persiapan telah dijalankan dengan baik oleh pihak penganjur.. keluar jer dari Tol Ipoh (S), signboard ke Muktamar dah nampak dah..confirm xsesat kali ni..hahahah...

Itu sahaja kot coretan aku pada malam nie... bosan lak sebab tv aku tetiba jer rosak...tension2... xper2... ada rezeki this week beli baru terus.. hahahah :) aku pun tengah survey2 lcd 32'' tadi kat carrefour... tengoklah nanti..

sampai berjumpa lagi... waacchaaaa!!!! cherioo....




No comments: