Wednesday, June 22, 2011

cobaan dan dogaan...


fhewwww....

2-3 dugaan yang berlaku lately benar2 menyentap semangat aku untuk bekerja....hilang mood dan aku macam patah kaki untuk berjalan...patah sayap untuk aku terbang...

series, aku tak sangka dan tak pernah nak menyangka... aku kena sampai cam nie..~sigh~

kalau orang melaka cakap..."cam celaka"......!!

orang kadang diberi betis nak peha....tak tahu adab... nak ke aku ajar pasal adab.

sebab dalam ofis dan kau fikir aku takkan bersuara kau silap... aku tak kisah siapa kau... even kurang ajar depan aku memang aku bagi...

malangnya..kau pengecut... kalau kau baca statement... aku nak kau tahu kau "loser" dude! damn you!

janganlah ingat kau customer, boleh buat apa suka kau.. aku tak report polis dan tak charge kau apa2pun, ini dah cukup baik....

walaupun ramai mendesak aku untuk buat report polis against kau...atas capacity law of tresspass...... aku fikir jugak pasal air muka kau...family kau..mak bapak kau...aku tarik balik..

walaupun aku sentap giler sebab banyak data dan dokumen hilang dek penangan tangan kau yang penuh hina dan najis mughallazah... fine... aku maafkan..

tapi series.. aku dah tolong kau.. sekali lagi kau buat macam2... kau faham2 lah ya..

p/s : bila lah nak berubah......

-MHMK-

No comments: