Saturday, January 23, 2010

TSSSB Foto Marathon 2010

Alhamdulillah, semalam TSSSB Foto Marathon telah berjalan dengan jayanya... tak silap aku ada 26 participants dari klang valley, tsssb hq, n9, melaka dan johor...

Alhamdulillah....rezeki aku kot sebab dapat 3rd prize...

Tema untuk Foto Marathon nie adalah "Candid Street Photo+Colour"...

Teruja juga sebab 4 keping gambar yang aku amik masuk Top 10 list out of 98 pic selepas filtering process oleh juri profesional dari Kelab Foto PJ... :)

Lokasi adalah sekitar KLCC dan Pasar Seni....

1st & 2nd prize goes to my beloved ex-boss : En.Rozani Redzuan... 2-2 dia sapu... prizes worth RM 3K..aku dapat Riger Digital Photo Frame..ok lah tue bagi seorang yang masih mentah dalam dunia photography nie :)

nie antara pict yang aku sempat amik... :) lawa or tak... saya mengalu2kan pandangan bloggers yang laen :)
me.... from others lense :)


KLCC : view from my camera :)
candid @ central market...

flowers @ CM

@ Central Market...

my ex-boss tgh cari nice angle utk shoot terbaik :)

N9 team got spotted... dengan awek2 kat klcc :)
sales exec melaka aka mazrul in da house... :)


amik pic nie sambil baring kat taman klcc :)

candid street photo...

3 comments:

Anonymous said...

ok la tu bro as a new ohotographer.setiap gambar yg diambil mesti ade soul@ jiwa.ada cerita,ade kisah.papepun aku ttp sokong ko...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

congratulations sayang...:)

Aliff Imran said...

GAMBO ORG YG TRY BGN SBELA KOTAK TU SMART..hehheheh

wah..bloggers jugak ker..