Wednesday, February 18, 2009

lebih HANGAT dari biasa-biasa...


kesemua gambar di atas adalah benda yang panas....

PERIUK PANAS + LEMANG PANAS + STESEN RADIO PANAS.

apakah kaitan ketiga-tiganya????

JAWAPAN yg budak2 pun tahu : semuanya adalah panas2 belaka...

tapi ada yang lagi panas laaa..... aku pun panas hati dengar....moga Allah SWT sentiasa menempatkan aku di dalam perlindunganNya dan di dalam orang2 yang sabar dan tabah.

ntahlah....aku cuma harap akan ada keadilan yang berlaku nanti pada semua... biar semua sedar, kita mencari rezeki nie adalah salah satu Fardhu Ain bagi menyeimbangkan kehidupan duniawi dan ukhrawi.

susah kalau ada di kalangan orang yang cuba amik kesempatan terhadap kita dan sentiasa mencari salah kita untuk tujuan yang aku pun tak pasti...

tentang apa yang berlaku, aku bersimpati di atas apa yang terjadi...harap beliau tabah... semoga keadilan akan bersama kita!

5 comments:

FARAH MILA said...

kreatif kau ni.aku suka.

oneyani said...

yani dr posting y ada dlm blog ni..haizi agak berubah bile da mssk department cust support ni..ye yani fhm keje tu mmg terok..kire tempat kene maki..marah..kt situ la..
bile kite xsuke ngan keje...hidup makin tesyen sbb hidup kt byk di habiskan kt tempat keje..same la nasib y yani alami skrg..so better seek another joob..hehehhe mcm yani jugak...WARRRRRGHHHHH TESNYENN!!!

shinnaz said...

periuk panas+lemang panas+hot fm yang panas=haizi

haha..:p

sba syg..sba..

p/s: tibe-tibe teringin nk mkn lemang ngan rendang..nyum..nyum!

meng said...

haizi..haizi..kau ni memang x berubah perangai.. style je ada berubah sikit... aku kalau tensen dgn a'ment aku pun layan blog ko.. hilang tensen aku..mm hepi sokmo.. tok soh dok piki sangat bende yang menyakitkan hati.. cepat tua kite nanti.. life must go on.. k, regards for y'r wife.

maisyara meor said...

aku no komen zi.
dalam aku tensen2, bila baca blog ko nih ada gak la hilang tensen tuh. macam2 la yg ko taruk dalam nih...