Thursday, January 15, 2009

Ambil Darah...

sepanjang masa berehat... bosan beb... sepanjang masa kena minum air....kembung perut aku... ubat pahit bebenor.... xder ke ubat yang tak pahit?? huhhuuhu...

semalam aku dah pi check darah... tapi doktor suh datang sekali lagi pada hari isnin (19 Jan 09) depan untuk amik darah sekali lagi...adehhh......

dengan semalamnyer pembantu perubatan tue asyik salah cucuk jer... aku boleh terima lagi kalau tak jumpa...tapi semalam dia inject aku kat tempat yg dia tak sapu ubat bius... menjerit aku... sakit lol...

aku sampai klinik putrajaya semalam pukul 8.47am (based on QMS)...kena pergi 4 stops...
1. Pendaftaran
2. Triage
3. Makmal
4. Bilik Doktor

...bayangkan setiap stop tue, aku kena queue almost 30-40 orang?? gilerr laaa...sampaikan aku abis kesemuanya pada jam 12.15pm tuh... lama....lama....

xperlah... sabau jerlah....

No comments: