Thursday, November 6, 2008

Gagal Lagi???

adehhh..... gagal lagi? itu ayat pertama keluar dari dalam kepada otak aku bila aku tengok result exam SPA nie..

hurmm... ntahlaa... yang exam nie kali ke 4 aku attend... still gagal? aku rasa aku dah cuba yang paling baik untuk jawab kesemua soalan yang diberikan pada exam bulan 8 lepas..

Wallahualam... dah ini keputusannya... nak buat macam mana.. pasrah? marah? kecewa? ntah.. hanya DIA jer yang Maha Mengetahui apa yang tersurat dan apa yang tersirat.
So...rasa2 la kan...perlu ker aku mencuba exam SPA nie lagi? atauuu..... aku lupakan terus dan bekerjaya dengan apa yang aku ada sekarang nie? Any advice?


Tapi....aku memang nak masuk sektor awam...cuma nasib sahaja yang masih belum menyebelahi aku... Ya Allah...limpahkanlah rahmat dan kurniaMu kepadaku.. AMIN.

3 comments:

Hernee Nazir said...

dun give up..cube lg..mungkin rzki ko bukn skrg..maybe ade hikmah dsbaliknye..

Anonymous said...

ello bro///
bro jangan susah hati.. adik rasa bro boleh berjaya la nanti... ingat!!! bro jugak yang nasihat adik dulu...come on bro!!! wake up!!! jgn serender!!///

Hernee Nazir said...

haizi..jgn lupe inform aku or zul if ko ade cite2 mnarik..bleh share kt blog tu..