Tuesday, November 25, 2008

Feel Angry.....

*&$!!(^%!@.....

aku bengang giler dengan apa yang berlaku hari ni!!! aku tak tahu kesabaran aku dah sampai mana!! cuma darah melayu dan darah muda aku tercabar dengan sorang customer nie!!!! haramjadah!!!! aku tahu aku bekerja dalam customer service.. tapi salah ker??? semua benda aku buat ker? sial!!! aku memang marah giler..

macam melepaskan anjing yang tersepit dan anjing tue memang nak kena rembat kalau dia menyalak lagi depan aku esok!!!! arrghhh!!!!

customer nie dari kes tmpoint laen...n datang ofis aku dengan takde adab mengadu pasal tempat dia problem internet connection... punyalah aku handle baek... dah la datang tak reti nak hormat... sometimes aku terfikir, kat Malaysia kah aku ni? memang sabar sangat tapi.. wallahualam..

sampai malam aku call almost 1 week aku tanya perkembangan sampailah problem dia resolved dengan dibantu oleh team docket subang, o&m subang dan pihak rrt.... alhamdullillah.. syukur...

soo.. aku buat lah rebate request n escalate ke pihak billing...so.. any decision melibatkan billing is beyond my control... semuanya di bawah bidang kuasa pihak billing...

sampai lah tadi.. masa aku tengah tak sihat (MC), aku dapat panggilan bertubi2 dari no hp dia.. malas nak angkat..sebab tak larat n aku tak kerja and aku akan reply call dia nanti...lgpun xleh nak check apa2....last2 petang nie aku pun angkat.. nahh!!! kena hamun!!! sebab dia kata dia dapat adjustment RM 19 sahaja instead 3 bulan yang dia mintak... aku dah terangkan tapi si sialan nie tak nak faham...

buta2 aku kena tadi.. dengan tak larat tadi.. aku pun sound dia.. senyap!! lepas tue dia kata aku rude n nak complaint kat org atas!!! tak ke namanya......... memang %*@#%*!! aku jadi hilang sabar.... aku dah cakap aku tak kerja dan aku pun tak leh nak refer any system sebab aku kat rumah...xsihat baring jer...bagi aku check dulu!! ntah setan apa dia ada..aku kena lagi!!!!! "i don't care...that's ur problem" and terus dia letak... itu yang dia cakap!!! tue yang hilang pertimbangan aku dengan customer nie...

memang babi lah...aku memang jarang nak maki orang...tapi kali nie.. aku hilang respect kat customer2 yang macam nie.. aku rasa kalau kat luar nie dan bukan dalam kerja..., mahu aku nak berembat & patah2kan tangan dia... bengang laa!!!

aku memang bengang dan hilang sabar dengan dia.. kalau dia datang sound aku...apa nak jadi..jadilah!!!!!! bangsat!!!!!

No comments: