Friday, October 24, 2008

Sekitar Majlis Rumah Terbuka 24 Okt 2008

Alhamdulillah, semalam jamuan rumah terbuka di kediaman kami telah berlangsung dengan jayanya... Terima kasih kepada rakan2 aku dan isteri serta jiran tetanga dari tingkat 6 ini yang sudi datang dang bersama2 menjamu juadah yang tidak seberapa ini dari jam 5.30pm sehingga lah 11.45pm tadi... nak tahu kitorang masak apa?

1. Nasi Lemak
2. Sambal telur burung puyuh (laku sampai habis cepat :P )
3. Sambal ikan bilis + petai
4. Bihun Sup + bahan2 nyer.. (ayam carik,daun bawang,limau, sambal kicap)
5. Air Oren
6. Buah papaya (bukan yang macam citer papaya kat TV3 tue)
7. Kek Pisang + kuih raya.


fuhhh... giler laah... crowd tak berhenti lol.. sampai kitorang terpaksa masak nasi lemak sehingga 3 rice cooker, sambal 3 kali dan bee hoon sampai pergi ke kedai kat P9 jam 8pm sebab makanan tak cukup. huhuhuu..

Terima kasih tidak terhingga kepada rakan2 sekerja shinnaz di Bahagian Khidmat Pengurusan, Kementerian Pengangkutan Malaysia yang datang menyerbu rumah kami pada jam 5.30pm.. fuhh... terkial2 aku,umi and shinnaz nak siapkan semuanya.. nasib baik 90% dah siap dah... dan aku juga terharu kedatangan officer shinnaz Zaki, Azril dan lagi 2 orang officer perempuan yang turut memeriahkan jamuan ini.

Trip kedua yang datang adalah ain&piee (SAVOC) yang datang serentak dengan jiran sebelah rumah aku, azmi(KDN) dan fizah(KSM)..lepas tue, ayah mertua aku dan kakngah pun sampai setelah melalui kesesakan teruk di LDP malam tadi.. then lily and family pun sampai... lagi laa meriahhh.... :)


kemudian wan(JPM) dan dayah(Kem.Pelancongan) pulak yang datang....seronok bila tengok diorang ramai2 makan dan borak2...giler happening... trip seterusnya staf2 aku dari TMpoint Menara TM, combie, ina,mek as&najib, intan,fairos,abu&wani dan seterusnya rakan2 SAVOC, edd&emy,building, akmal&wife dan sharul serta kunjungan jiranku lagi satu azmi dan ifah and their baby boy.

last trip yang datang adalah vogue girl(shinnaz's friend) dan budak2 rumah lamaku masa zaman bujang2 dulu...diorang pun dah tak bujang lagi dah sebab dah kawen.. huhuhu :P thanx to hairi, nik&syidah dan fitri&tikah....sampai gak korang kat umah aku.

Apapun, memang best...memang happening... thanx all!!! really appreciate it... Insya Allah, kalau ada rezeki lagi tahun depan, kami akan buat lagi..maybe lebih baik dari yang ini..
Nie foto kenangan pada malam semalam.... :)



Set Up Makan

Umi Melayan Kawan2 Shinnaz dari MOT
MOT Staff
Shinnaz With MOT Staff
Peace (kakngah,adah and syafiqa)

Lily + shinnaz

Wan+dayah lak yang menyambut abu+wani



Happening...

with my staf & ex-staff from TMpoint Menara TM

Ina, my staf from TMpoint Menara TM


Happening....

Invitee from MOT


SAVOC (from left: edd,syarul,building,akmal and me)

Wan MOT and his frenz
Nik+wife and fitri with tikah

moon + oya hutt + cinta


kawan2 lama masa stay kat bangsar dulu,

(from left: syidah,nik,aku,hairi,fitri,tikah)

No comments: