Monday, October 13, 2008

Notis Surat Tunjuk Sebab

aku baru menerima surat tunjuk sebab daripada pihak TSSSB HQ mengenai isu program CPEO sepertimana yang aku pernah post dalam blog nie..

Surat bertarikh 13 Oktober 2008 dihantar secara byhand oleh staf IR (En.Fadzlee & En.Azlan) masa aku meeting bersama GM OSS dan SBM KL pagi nie... aduhhh..... :( gawat dowhh..

Kalau berdasarkan Fasal 7- Tatatertib, Terma dan Syarat Perkhidmatan Pegawai Eksekutif Telekom Sales & Services Sdn Bhd, tindakan tatatertib boleh dikenakan terhadap aku dan 5 orang staf aku yang lain... kesian giler kat diorang... Ya Allah.. apa yang aku dah buat nih.. fenin2..

Surat tunjuk sebab tersebut juga diterima oleh SBM KL aku, rakan eksekutif aku, En.Ibrahim (CSE TMpoint Muzium) dan beberapa staf TMpoint Muzium. So, kenalah kami berbincang bagi menjawab segala persoalan yang telah dikemukakan. walhal program nie telah ditawarkan kepada pelanggan semenjak tahun 2005 lagi. Namun, oleh sebab peningkatan mendadak terhadap jualan CPEO sebanyak lebih kurang RM 700 K, isu ini dibangkitkan... wallahualam.

This is really bad day for me and my team today.... Hope everything will be settled immediately.

- confius,shocked,faith-

Ya Allah, bantulah kami....

1 comment:

Anonymous said...

Iss Duniya Ke Gham
Grieves of World

Viewer's Discretion Advised on this VIDEO song. Another piece of art, get in to the real world... take your headphone on.. turn volume on full and watch... I've tried to show miseries in the flash point Asian & Middle East region. Here I'm singing Late Guru Nusrat Fateh Ali's famous song and I hope I could do a bit justice to it. Please leave your valuable comments.
(Close English translation is give on clips)

VIDEO
http://www.esnips.com/doc/aded2386-3517-427b-b68a-f9d290f4cc2a/Grieves_Of_World_Video_Wazif

AUDIO
http://www.esnips.com/doc/578e640f-1125-45fb-a1b7-b82bf163c240/Iss_Duniya_Ke_Gham_Wazif


Wazif NYC